keskiviikko 8. maaliskuuta 2017

Matkakortinlukija. Osa 17. WEBINAARI 14.3.2017: Miten matkakortinlukijan* hankinta olisi pitänyt tehdä, jotta käytettävyys olisi varmistettu?

Tämä ilmainen webinaari on samalla viimeinen osa (#17) pääkaupunkiseudun matkakortinlukijan käytettävyysanalyysia. 

Webinaarissa vastaan kysymykseen: miten hankinta olisi pitänyt tehdä, jotta tuloksena olisi ollut aidosti helppokäyttöinen matkakortinlukija? Webinaarissa annan konkreettisia ohjeita hankinnan paremmiksi käytännöiksi ja tarjouspyynnön sisällöksi. 

Koska matkakortinlukijan hankinta edustaa yleisiä hankintakäytäntöjä, niin webinaarin sisältö pätee myös tietojärjestelmähankintoihin yleisemmin


Webinaarin ajankohta: ti 14.3.2017 klo 10 - 11. 

Huom! Webinaariin on rajoitettu määrä paikkoja.


Verrattuna videoihin, webinaarissa on merkittävä etu: webinaari on live-tilaisuus, jossa voi myös esittää kysymyksiä. 

Webinaariin voi osallistua, vaikka ei olisikaan katsonut tämän blogin aiempia analyyseja matkakortinlukijan käytettävyydestä. Toki niistä saat hyödyllistä perustietoa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti