- Miksi matkakortinlukijan käytettävyysvaatimukset eivät toimi?
- Mitä tarkoittaa "väärä mielenrauha"?
Lopuksi annan yksinkertaisen vinkin, miten säästää aikaa ja vaivaa tarjouspyynnön valmistelussa ilman, että menettää mitään käytettävyydestä.
Samoin kommentoin Nielsenin heuristiikkojen toimivuutta käytettävyysvaatimuksina. Niitä ei käytetä matkakortinlukijan käytettävyysvaatimuksissa mutta olen nähnyt niitä käytettävän useissa tarjoupyynnöissä.
PS. Edellisellä videolla (osa 12) pidin lyhyen "luennon" aiheesta mitä ovat käytettävyysvaatimukset. Suosittelen sen katsomista ennen näitä videoita.
Video 13a: Johdanto, tulokset ja johtopäätökset. Videon kesto: 9:43.
Video 13b: Vaatimusten yksityiskohtainen analyysi. Kesto 11:44.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti