Miksi tuloksena on huonoa käytettävyyttä, vaikka tehdään ehkä paljonkin käyttäjäkeskeistä suunnittelua?
perjantai 24. marraskuuta 2017
Miksi tuloksena on huonoa käytettävyyttä, vaikka tehdään ehkä paljonkin käyttäjäkeskeistä suunnittelua?
Verkkokurssi Tuntematon käytettävyys jatkuu. Osa vastaa kysymykseen:
Miksi tuloksena on huonoa käytettävyyttä, vaikka tehdään ehkä paljonkin käyttäjäkeskeistä suunnittelua?
Katso video (5 min 30 s) tästä.
Miksi tuloksena on huonoa käytettävyyttä, vaikka tehdään ehkä paljonkin käyttäjäkeskeistä suunnittelua?
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti